dimecres, 30 de desembre del 2009

Pràctica gestió i TIC

El Jorge va demanar una pràctica en la qual havíem de fer un blogroll al nostre blog, ho trobareu a la part esquerra del meu blog, allà on jo he inclòs a les adreces de les companyes de la meva classe les quals tenen un vincle amb el meu ja que són de la meva classe i per tant si una persona entra al meu blog i veu el meu blogroll, pot entrar-hi ja que si hi ha quelcom que jo no he sabut explicar-ho amb claredat, elles tal vegada ho hauran escrit millor.

Demanava també, fer una entrada al blog d'una companya. Jo ho vaig dur a terme en el blog de la meva companya, Sara Peña, i ella va fer una entrada anomenada lectura en veu alta el dia 15 de novembre, jo vaig trobar-la interessant per a fer-li un comentari.

Per últim en Jorge demanava que féssim una entrada al blog on parlés d'una entrada que hagués fet una companya de la classe, doncs bé, m'agradaria comentar l'entrada feta per la Irene Sanmartí anomenada autoavaluació de la recitació d'un poema.Penso que el que ella comenta em va passar també a mi el dia de recitar el poema, jo me'l sabia i per culpa del nervis em van trair i se'n va anar a dida la recitació del meu poema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada