dissabte, 5 de desembre del 2009

El paper que té un ordinador a l'aula

La classe de Gestió i Tic l'hem enfocada a partir de la premisa : metafora a partir d'aquest títol hem buscat diferents programes per tal de complir la premisa.

Metafora tutorial

ZONA CLIC:
http://clic.xtec.cat/db/act_ca.jsp?id=1027

És un programa gratuit, lliure, on les activitats proposades estan elaborades per mestres. Nosaltres ens hem basat en dos apartats:1) biblioteca d'activitats i 2)Jclic

Biblioteca:
Serveix per a buscar quelcom interessant com ara: Teq-infantil (3-6)
cliquem engega'l i ja estem dins de les activitats i podem jugar amb elles escollint l'edat que prefereixis.
Són aplicacions que et permeten posar imatges, vídeos, veus, text...
És un servei que li permet al mestre observar quants encerts o bé errors a comès aquell nen/a.

Jclic:
Aplicació que et permet descarregar el programa per tal que tú puguis crear algun joc.
A classe em creat les següents activitats: pantalla informació, resposta escrita i puzzle d'intercanvi.
Aquestes 3 activitats les hem enfocat a partir que el nen o nena pugués conèixer un animal.

Ordinador com a laboratori

El nen/a pot fer exeperiments.
CRAYON PHYSIC DELUXE:

(EXEMPLE)
És un joc que et permet crear qualsevol tipus d'objecte per tal que aquest arribi fins a l'estrella, un cop arribes pot passar al següent nivell, sinó l'has construit bé doncs se't desmonta i has de pensar una nova estatègia per arribar a aquella fita.

Ordiandor com a caixa d'eines:

ART RAGE 2 STARTER EDITION:

(EXEMPLE)
simulació d'eines com llapis, goma, pinzell... per tal de dibuixar quelcom.
Té uns gràfics molt encertats ja que s'assembla molt a la realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada